Moja zóna poskytuje inovatívne funkcie, vďaka ktorým si vybavíte takmer všetko pohodlne z domu – online. Moja zóna ponúka tieto výhody:

- prehľad spotreby
​- aktuálny zostatok kreditu a predplatených MIN/SMS a dát
- aktivácia služieb
​- jednorazové dobitie aj viacerých telefónnych čísel súčasne
​- uloženie platobnej karty vám zjednoduší a urýchly dobitie kreditu
​- prehľad histórie dobití a platieb a príslušných faktúr
​- nastavenie  automatickej úhrady služieb z platobnej karty
​- nastavenie automatického dobitia kreditu z platobnej karty 
​- správu viacerých telefónnych čísel

Zaregistrujte sa do Mojej zóny hneď teraz.

Moja zóna podporuje platbu všetkými bežne dostupnými platobnými kartami. Vašu platobnú kartu si môžete jednoducho uložiť. Všetky údaje o platobnej karte sú bezpečne uložené u nášho partnera Tatra banka a. s.

Uložiť platobnú kartu

Následne si nastavte automatickú platbu z karty, konkrétne:

Úhrady služieb (váš paušál alebo dátový balík GIGA s obnovu sa pri dalšej automatickej obnove uhradí z platobnej karty)
 

Jednotlivé nastavenia pre automatickú platby z karty nájdete TU.

Históriu dobití a platieb nájdete v Mojej zóne v časti História dobití.

Moja zóna podporuje platbu všetkými bežne dostupnými platobnými kartami. Vašu platobnú kartu si môžete jednoducho uložiť. Všetky údaje o platobnej karte sú bezpečne uložené u nášho partnera Tatra banka a. s.

Uložiť platobnú kartu

Následne si nastavte automatickú platbu z karty, na výber máte z dvoch nastavení:

Dobitie kreditu pri poklese (kredit sa automaticky dobije z karty napr. ak klesne pod 2 €)
Pravidelné dobitie kreditu (kredit sa automaticky dobije napr. raz týždenne alebo mesačne)
 

Jednotlivé nastavenia pre automatickú platby z karty nájdete TU.
 

Pre každú úspešne zrealizovanú transakciu je doklad „Potvrdenie o prijatí platby“ dostupný v Mojej zóne v časti História dobití, a to štandardne do niekoľkých minút. Doklad o úhrade si môžete stiahnuť ako PDF súbor. Pre zamietnuté transakcie ako aj transakcie v stave spracováva sa, nie je doklad dostupný. Doklad o úhrade neslúži aj ako daňový doklad. V detaile každej transakcie je tiež unikátny variabilný symbol zákazníka, ktorý uľahčí identifikáciu pri riešení danej požiadavky v prípade kontaktovania Zákazníckej linky 950.

Odporúčame Vám pre úspešnú úhradu v platobnej bráne z platobnej karty overiť, či:

- vaša platobná karta má umožnené internetové nákupy,

- disponujete prostriedkami na účte/karte a neprekročili ste nastavené denné/mesačné limity pre danú platobnú  kartu,

- vaša platobná karta neexspirovala (dátum exspirácie je na prednej strane platobnej karty),

- vaša platobná karta je podporovaná,

- postupujete v zmysle odporúčaní Vašej banky,

 - vykonali ste korektné overenie platby v prípade, ak vaša banka vyžaduje a používa dodatočné zabezpečenie overenia platby,  napr. 3D secure kód alebo push notifikáciu v aplikácii banky, kde overenie je potrebné manuálne zadať/potvrdiť.

 

Užitočné tipy na správne použitie internetového prehliadača:

- nepoužívajte nepodporovaný prehliadač Internet Explorer,

- nepoužívajte rozšírenia (prídavné moduly / add-ons) ako blokátory reklám (AdBlock, a pod.)

- alebo také, ktoré manipulujú s cookies či dočasnými súbormi v prehliadači,

- nepoužívajte tlačidlo “Späť” v prehliadači, ale klikajte na ovládacie prvky zobrazené na stránke,

- nepoužívajte internetový prehliadač v režime prísnej ochrany,

- po zrealizovaní platby v procese úhrady nezatvárajte záložku prehliadača na stránke platobnej brány a počkajte na presmerovanie späť na stránku www.4ka.sk, na ktorej sa dokončí proces úhrady a zobrazí sa Potvrdenie o úhrade našich služieb,

- dokončite rozpracovanú platbu čo najskôr; vzhľadom k limitom bankových rozhraní a aplikácií ideálne do 3 minút.