
Najčastejšie otázky
Ako vám vieme pomôcť ?
Nemôžem prijať/uskutočniť hovor
Vyskúšajte nesledovné kroky:
1. Zrušenie všetkých blokovaní
- zavolajte na skrátené číslo #330*0000# (zrušenie všetkých blokovaní), ##002# (zrušenie všetkých presmerovaní), počkajte na potvrdzujúcu správu
2. Skontrolujte stav Vášho kreditu
- zaslním SMS v tvare SPOTREBA na číslo 950
- zavolaním na skrátené číslo *55#
- online v Mojej zóne
3. Reštartujte zariadenie / krížový test (vyskúšajte SIM v inom zariadení)
Ak nepomôžu tieto kroky, napíšte nám cez online chat v čase od 08:00 do 18:00 alebo cez kontaktný formulár.
Nejde mi odosielať MMS správy
4ka nepodporuje staršiu technológiu MMS správ. Aj naďalej je možné v sieti 4ky MMS správy prijať na vašom mobilnom zariadení, v takom prípade vám príde SMS správa o doručenej MMS správe a odkaz na danú MMS správu s príslušným kódom. Aby bolo možné si danú MMS správu pozrieť je potrebné mať zapnuté mobilné dáta. Ak chcete odoslať MMS správu, rovnakú funkcionalitu vám poskytnú mobilné dáta, cez ktoré prenesiete ľubovoľné multimediálne súbory.
Nefungujú mi SMS správy
Vyskúšajte nesledovné kroky:
1. Skontrolujte stav Vášho kreditu
- zaslním SMS v tvare SPOTREBA na číslo 950 (ak nemáte dostatočný kredit nebudete môcť odosielať SMS správy)
- zavolaním na skrátené číslo *55#
- online v Mojej zóne
2. Skontrolujte vo Vašom zariadení číslo strediska SMS
Na vašej SIM karte je prednastavené číslo SMS centra, prostredníctvom ktorého budete môcť posielať správy:
+421950900050 (ak sa nachádzate na Slovensku)
+336110000332000 (ak sa nachádzate v zahraničí)
V prípade manuálneho nastavenia postupujte podľa návodu uvedenom na tejto stránke https://www.4ka.sk/nastavenia-zariadeni
* Zmenu čísla strediska správ nie je potrebné upravovať manuálne, prebieha to automaticky pri prechode zo/do Slovenska. Ak nie je toto číslo správne nastavené, pravdepodobne nebude možné odosielať SMS správy.
3. Reštartujte zariadenie / krížový test (vyskúšajte SIM v inom zariadení)
Ak nepomôžu tieto kroky, napíšte nám cez online chat v čase od 08:00 do 18:00 alebo cez kontaktný formulár.
Ako zistím svoje telefóne číslo v sieti 4ka?
Vaše telefónne číslo sa vám zobrazí, ak zavoláte na číslo *#909#. Svoje telefónne číslo viete zistiť aj na vašej Zmluve so 4kou, prípade môžete prezvoniť iné zariadenie, ku ktorému máte prístup.
Ako zistím, v akej sieti sa práve nachádzam?
V akej sieti ste pripojení, si viete skontrolovať aj na displeji svojho telefónu, kde pri názve operátora, alebo pri ikone sily signálu je na väčšine telefónov zobrazený aj typ siete, napr. 2G (E), 3G (H, H+), 4G (LTE). Niektoré telefóny namiesto 3G zobrazujú symboly H / H+, čo predstavuje HSDPA nadstavbu 3G siete. Je to v poriadku, znamená to, že dátujete cez 3G sieť.
Ak ste prihlásený do 3G (ale aj 2G) siete nášho partnera na Slovensku, telefón môže zobrazovať aj symbol „R“ pri zobrazení sily signálu, čo symbolizuje národný roaming. Niektoré zariadenia (napr. iPhone, iPad) tento symbol „R“ nemusia zobrazovať, ale zobrazujú priamo názov siete, do ktorej je SIM karta prihlásená (napr. „Orange“). Závisí to od výrobcu telefónu. V každom prípade, ak vidíte na Slovensku na svojom telefóne zobrazený symbol 3G alebo “R”, ste pripojený cez sieť nášho obchodného partnera.
Upozornenie:
Ak máte zapnuté WiFi a ste aktuálne prihlásený do WiFi siete (doma, v práci, v kaviarni....), je možné, že sa Vám symbol 4G / LTE alebo 3G siete nezobrazí. Je to preto, lebo Váš telefón aktuálne pre datovanie používa WiFi, a nie mobilnú sieť. Akonáhle však WiFi na telefóne vypnete a mate zapnute datovanie cez mobilnú sieť, mali by ste na telefóne znovu vidieť symbol siete podľa aktuálnej dostupnosti 2G (E), 3G (H, H+) alebo 4G (LTE), podľa toho, do ktorej siete sa Váš telefón prihlásil.
VoLTE/ViLTE hlasové/ video volanie cez 4G/LTE dátovú sieť
VoLTE (Voice over LTE) je hlasové volanie cez 4G/LTE dátovú sieť, ktoré v súčasnosti predstavuje najkvalitnejší spôsob telefonovania. VoLTE je dostupné v 4G/LTE sieti 4ky, teda aktuálne pre viac ako 70% populácie. Pre VoLTE volania je potrebné mať zariadenie s podporou VoLTE v sieti 4ky.
Niektoré telefóny podporujú aj technológiu ViLTE (Video over LTE), čo je vlastne nadstavbová funkcionalita nad VoLTE umožňujúca okrem HD hlasového hovoru prenášať aj video medzi telefonujúcimi, čiže jedna sa o videohovor cez 4G/LTE sieť. Buďte aj vy medzi prvými, ktorí vyskúšajú túto jedinečnú technológiu.
Čo potrebujete na volania cez VoLTE/ViLTE, jeho výhody, či spôsob aktivácie nájdete na stránke www.4ka.sk/volte.
Výhody, čo všetko v Mojej zóne nájdem
Moja zóna poskytuje inovatívne funkcie, vďaka ktorým si vybavíte takmer všetko pohodlne z domu – online. Moja zóna ponúka tieto výhody:
- prehľad spotreby
- aktuálny zostatok kreditu a predplatených MIN/SMS a dát
- aktivácia služieb
- jednorazové dobitie aj viacerých telefónnych čísel súčasne
- uloženie platobnej karty vám zjednoduší a urýchly dobitie kreditu
- prehľad histórie dobití a platieb a príslušných faktúr
- nastavenie automatickej úhrady služieb z platobnej karty
- nastavenie automatického dobitia kreditu z platobnej karty
- správu viacerých telefónnych čísel
Zaregistrujte sa do Mojej zóny hneď teraz.
Viem za svoje služby platiť platobnou kartou?
Moja zóna podporuje platbu všetkými bežne dostupnými platobnými kartami. Vašu platobnú kartu si môžete jednoducho uložiť. Všetky údaje o platobnej karte sú bezpečne uložené u nášho partnera Tatra banka a. s.
Uložiť platobnú kartu
Následne si nastavte automatickú platbu z karty, konkrétne:
Úhrady služieb (váš paušál alebo dátový balík GIGA s obnovu sa pri dalšej automatickej obnove uhradí z platobnej karty)
Jednotlivé nastavenia pre automatickú platby z karty nájdete TU.
Kde si môžem skontrolovať históriu online platieb?
Históriu dobití a platieb nájdete v Mojej zóne v časti História dobití.
Viem si nastaviť automatické dobitie kreditu z platobnej karty?
Moja zóna podporuje platbu všetkými bežne dostupnými platobnými kartami. Vašu platobnú kartu si môžete jednoducho uložiť. Všetky údaje o platobnej karte sú bezpečne uložené u nášho partnera Tatra banka a. s.
Uložiť platobnú kartu
Následne si nastavte automatickú platbu z karty, na výber máte z dvoch nastavení:
Dobitie kreditu pri poklese (kredit sa automaticky dobije z karty napr. ak klesne pod 2 €)
Pravidelné dobitie kreditu (kredit sa automaticky dobije napr. raz týždenne alebo mesačne)
Jednotlivé nastavenia pre automatickú platby z karty nájdete TU.
Neviem si stiahnuť potvrdenie o prijatí platby. Čo mám robiť?
Pre každú úspešne zrealizovanú transakciu je doklad „Potvrdenie o prijatí platby“ dostupný v Mojej zóne v časti História dobití, a to štandardne do niekoľkých minút. Doklad o úhrade si môžete stiahnuť ako PDF súbor. Pre zamietnuté transakcie ako aj transakcie v stave spracováva sa, nie je doklad dostupný. Doklad o úhrade neslúži aj ako daňový doklad. V detaile každej transakcie je tiež unikátny variabilný symbol zákazníka, ktorý uľahčí identifikáciu pri riešení danej požiadavky v prípade kontaktovania Zákazníckej linky 950.
Prečo nebola moja úhrada platobnou kartou úspešná?
Odporúčame Vám pre úspešnú úhradu v platobnej bráne z platobnej karty overiť, či:
- vaša platobná karta má umožnené internetové nákupy,
- disponujete prostriedkami na účte/karte a neprekročili ste nastavené denné/mesačné limity pre danú platobnú kartu,
- vaša platobná karta neexspirovala (dátum exspirácie je na prednej strane platobnej karty),
- vaša platobná karta je podporovaná,
- postupujete v zmysle odporúčaní Vašej banky,
- vykonali ste korektné overenie platby v prípade, ak vaša banka vyžaduje a používa dodatočné zabezpečenie overenia platby, napr. 3D secure kód alebo push notifikáciu v aplikácii banky, kde overenie je potrebné manuálne zadať/potvrdiť.
Užitočné tipy na správne použitie internetového prehliadača:
- nepoužívajte nepodporovaný prehliadač Internet Explorer,
- nepoužívajte rozšírenia (prídavné moduly / add-ons) ako blokátory reklám (AdBlock, a pod.)
- alebo také, ktoré manipulujú s cookies či dočasnými súbormi v prehliadači,
- nepoužívajte tlačidlo “Späť” v prehliadači, ale klikajte na ovládacie prvky zobrazené na stránke,
- nepoužívajte internetový prehliadač v režime prísnej ochrany,
- po zrealizovaní platby v procese úhrady nezatvárajte záložku prehliadača na stránke platobnej brány a počkajte na presmerovanie späť na stránku www.4ka.sk, na ktorej sa dokončí proces úhrady a zobrazí sa Potvrdenie o úhrade našich služieb,
- dokončite rozpracovanú platbu čo najskôr; vzhľadom k limitom bankových rozhraní a aplikácií ideálne do 3 minút.
Neviem svoj PIN/PUK
Váš PIN/PUK kód nájdete na plastovom nosiči vašej SIM karty, ktorú ste si od nás kúpili. Ak ste si zablokovali váš telefón, PIN ste zabudli alebo ste stratili plastový nosič s PIN/PUK kódom, jednoducho nám zavolajte z iného telefónneho čísla, na Zákaznícku linku 950 a my vám po identifikácii obratom poskytneme váš PUK kód. Poskytnutie PUK kódu je spoplatnené podľa aktuálneho Cenníka služieb. Po zadaní PUK kódu si následne vytvoríte nový PIN kód, ktorý budete používať.
Ukradli mi /stratil som SIM kartu, ako si ju rýchlo zablokujem?
Najrýchlejší spôsob ako si zablokovať SIM kartu v prípade straty alebo krádeže je zatelefonovať na našu Zákaznícku linku 950. V prípade, že sa nachádzate v zahraničí, volajte +421 950 950 950.
Ako zistím koľko mi zostáva kreditu/MIN/SMS/dáta?
cez SMS
Pošlite bezplatnú SMS v tvare SPOTREBA na číslo 950. V spätnej SMS dostanete informácie o aktuálnom kredite a zostávajúce jednotky min, sms a dát.
cez Moju zónu
Aktuálny zostatok si viete jednoducho overiť aj online v Mojej zóne
cez USSD kód
Zavolaním na skrátené číslo *55#. USSD kód slúži iba na overenie zostatku kreditu na 4ka SIM karte.
Ako zistím koľko som spotreboval kreditu/MIN/SMS/dáta?
Prehľad spotreby si viete jednoducho overiť online v Mojej zóne.
Ako si dobijem kredit?
Online
Jednorazovo si viete kredit dobiť jednoducho online na stránke https://www.4ka.sk/dobitie-kreditu.
V mobilnej aplikácii
Kredit si viete dobiť aj v našj mobilnej aplikácii Moja 4ka. Aplikácia je dostuipná pre mobilné zariade s operačným systém Andioid a iOS. Stiahnúť si ju môžete na Googple Play alebo na App Store.
Na predajni
Dobiť kredit si viete aj na vybraných predajniach, či takmer na každej pošte. Viac informácií nájdete na stránke https://www.4ka.sk/mapa-predajni.
Dobíjacím kupónom
Dobíjacie kupóny si môžete kúpiť na vybraných poštách, a to v hodnote 4 €, 8 €, 12 € alebo 16 €.
Viac informácií nájdete na stránke https://www.4ka.sk/dobitie-kreditu v sekcii Dobíjací kupón.
Chcem každý mesiac zaplatiť faktúru a o nič iné sa nestarať
Vložte si platobnú kartu, aktivujte si automatické dobitie kreditu alebo alebo úhradu služby platobnou kartou priamo z vašej platobnej karty priamo v Mojej zóne a buďte bez starostí. Už nikdy nebudete musieť sledovať kedy a čo máte zaplatiť, požadovaná suma sa vám automaticky stiahne z vašej platobnej karty.
Platobnú kartu si vložíte TU.
Automatické dobitie kreditu alebo úhradu služby platobnou kartou si nastavíte TU.
Kde si môžem stiahnuť faktúru?
V Mojej zóne v časti História dobití v detaile jednotlivých transakcií si môžete stiahnuť doklad „potvrdenie o prijatí platby“.
* vyžaduje prihlásenie sa do Mojej zóny
Zobrazuje mi nesprávnu výšku kreditu
Pre overenie správnej výšky kreditu pošlite bezplatnú SMS v tvare SPOTREBA na číslo 950. V spätnej SMS dostanete informácie o aktuálnom kredite. Ak výška Vášho kreditu nie je správna, napíšte nám cez Kontaktný formulár.
Ako dlho platí môj kredit?
Kredit vo 4ke však neprepadáva! Platnosť SIM karty je 16 mesiacov od aktivácie, resp. odo dňa posledného dobitia kreditu. Po skončení platnosti SIM karty môžete cez kontaktný formulár požiadať o vrátenie kreditu na Váš bankový účet.
Omylom som dobil kredit na nesprávne telefónne číslo
Pokiaľ ste dobili kredit na iné telefónne číslo, pošlite nám podnet cez kontaktný formulár, do ktorého uvediete výšku sumy a telefónne číslo, ktoré ste chceli dobiť.
Omylom som vám zaplatil 2x
Ak ste vykonali duplicitnú úhradu a priali ste si zaplatiť iba 1x, pošlite nám podnet cez kontaktný formulár. K doriešeniu danej požiadavky budeme potrebovať dátum a t.č. na ktoré bola vykonaná duplicitná platba.
Chcem vám zaplatiť prevodom, aké máte číslo účtu?
Platbu prevodom nepodporujeme, neváhajte si dobiť kredit napríklad Online, alebo osobne na predajných miestach.
Prečo sa mi samovoľne znížil kredit na SIM karte?
Po zapnutí telefónu a prihlásení do siete 4ky sa pri prvých prenesených dátach malá časť kreditu vyhradí pre dátové prenosy. Aj napriek tomu, že ste možno ešte žiadnu platenú operáciu nevykonali, v kontrole spotreby sa počas tohto okamihu zobrazuje o niečo nižší kredit, ako je v skutočnosti k dispozícii.
Online systémy spravujúce mobilné siete takto bežne fungujú a žiadny kredit v skutočnosti nezmizne a v sieti 4ky ani nikdy neprepadne. Ide len o rezerváciu kreditu v prípade, ak je na mobile povolená možnosť dátových prenosov. Takéto nastavenie umožňuje okamžité využitie a zaúčtovanie hlasových a dátových služieb. Ak sa ukončí dátové spojenie alebo v mobilnom telefóne vypnete dátovanie, odložený kredit sa obratom vráti a je plne k dispozícii. Vo väčšine prípadov nie je možné kredit na SIM kartu vrátiť, keďže sa použil na účel pre ktorý bol rezervovaný – jednoducho ste ho predátovali. Iní operátori si stiahnu kredit za dáta až oneskorene a dovtedy ich zákazníkom zobrazuje kontrola spotreby o niečo vyšší kredit, ako majú v danom momente reálne k dispozícii.
Výška alokácie kreditu pre dátové prenosy závisí od tarifnej Zóny, v ktorej je mobil aktuálne zaregistrovaný. Dátový prenos môže vykonať samotný zákazník, ak napríklad prezerá internetové stránky, počúva online hudbu alebo používa email. Dátový prenos však môže vykonať aj aplikácia v mobilnom telefóne, ktorá si stiahne update, pošle na server nejakú informáciu na pozadí alebo keď si operačný systém stiahne novú verziu, niekedy aj bez vedomia používateľa. V prípade, ak využívate nové paušály SLOBODA, alokuje sa namiesto kreditu priamo malá časť dát z predplateného objemu.
Ak ste aj napriek tomu presvedčení, že vám kredit zmizol, kontaktujte nás na zákazníckej linke 950.
Kde si môžem nájsť faktúru za online platbu?
Od 1.10.2019 je naším zákazníkom pri dobíjaní kreditu a kúpe SIM karty so štartovacím kreditom vydávaný Doklad o prijatí platby. S ohľadom na ustanovenia zákona o dani z pridanej hodnoty tento doklad nie je možné použiť na účely odpočtu DPH.
Viac informácií na www.4ka.sk/dph.
Ako získam daňový doklad za dobitie kreditu cez POS platobný terminál na predajni partnera 4ky?
Na predajni obchodného partnera 4ky Vám bol vydaný pokladničný doklad - potvrdenie o prijatí platby za realizované dobitie kreditu, ktoré neslúži ako daňový doklad. Ak si želáte získať plnohodnotný daňový doklad za uskutočnené dobitie kreditu cez POS platobný terminál, na stránke www.4ka.sk/dd je možnosť jednoducho načítať a stiahnuť požadovaný doklad za dobitia uskutočnené do 30.9.2019. Potrebujete k tomu iba 3 základné údaje o dobití (tel. číslo, dátum a číslo terminálu) ktoré nájdete na pokladničnom bloku. Po potvrdení údajov bude Váš doklad pripravený na stiahnutie. Daňové doklady za dobitia uskutočnené od 1.10.2019, na stránke www.4ka.sk/dd na stiahnutie k dispozícii nie sú. Pre viac informácií navštívte stránku www.4ka.sk/dph.
Ako je spoplatnené dátovanie na území SR?
Všade na Slovensku dátujete za jednotnú cenu 1 cent za 1 MB prenesených dát.
Neváhajte vyskúšať aj dátový balík GIGA s obnovou, s ktorým získate až 1 GB dát v SR len za 2 €/30 dní. SMS pre kúpu balíka s automatickou obnovou SMS v tvare GIGA na číslo 950. Typ dátového balíka GIGA s obnovou (GIGA EU alebo GIGA DOMA) sa aktivuje automaticky podľa programu služieb:
GIGA EU (1 GB v EÚ)
sa aktivuje pre program služieb Moja EÚ (napr. ak využívate nové paušály SLOBODA okrem SLOBODA DÁTA).
GIGA DOMA (1 GB v SR)
sa aktivuje pre program služieb Moja 4ka (napr. ak využívate nový paušál SLOBODA DÁTA).
Dátovanie z kreditu je spoplatnené v zmysle platného Cenníka služieb.
Viac informácií o dátových balíkoch nájdete na stránke www.4ka.sk/datove-baliky.
Ako zistím, že dátujem v národnom roamingu, teda mimo pokrytia siete 4ky?
Zistíte to podľa názvu siete alebo typu siete na dispeleji vášho mobilného telefónu. Ak na displeji svojho telefónu pri názve operátora, alebo pri ikone sily signálu máte zobrazené:
- 3G (H, H+) alebo Orange nachádzate sa v národnom roamingu
- 4G (LTE) alebo 4ka nachádzate sa v sieti 4ky
Čo všetko si musím nastaviť aby som mohol dátovať ?
Skontrolujte vo Vašom zariadení nasledovné:
1. Skontrolovať zariadenie-podpora 4G/LTE/3G
2. Prístupový bod APN nastavte na Internet. Viac informácií o tomto nastavení nájdete na stránke https://www.4ka.sk/nastavenia-zariadeni v časti Nastavenie siete 4KY a dát
3. Zapnuté mobilné dáta
4. Zapnutý dátový roaming
5. Režim siete nastavený na automaticky
6. Skontrolovať pokrytie vo Vašej oblasti
7. Pri DUAL SIM zariadeniach je dôležité, aby ste mali povolené dáta pre 4ku SIM (Správa dvoch kariet)
8. Po overení nastavení urobiť reštart telefónu
9. Krížový test (vyskúšajte SIM v inom zariadení)
Ak nepomôžu tieto kroky, napíšte nám cez online chat v čase od 08:00 do 18:00 alebo cez kontaktný formulár.
Chcem dátovať po celom Slovensku čo si mám nastaviť?
Skontrolujte vo Vašom zariadení nasledovné:
1. Skontrolovať zariadenie-podpora 4G/LTE/3G
2. Prístupový bod APN nastavte na Internet. Viac informácií o tomto nastavení nájdete na stránke https://www.4ka.sk/nastavenia-zariadeni v časti Nastavenie siete 4KY a dát
3. Zapnuté mobilné dáta
4. Zapnutý dátový roaming
5. Režim siete nastavený na automaticky
6. Skontrolovať pokrytie vo Vašej oblasti
7. Pri DUAL SIM zariadeniach je dôležité, aby ste mali povolené dáta pre 4ku SIM (Správa dvoch kariet)
8. Po overení nastavení urobiť reštart telefónu
9. Krížový test (vyskúšajte SIM v inom zariadení)
Ak nepomôžu tieto kroky, napíšte nám cez online chat v čase od 08:00 do 18:00 alebo cez kontaktný formulár.
Aká je prenosová rýchlosť mobilných dát?
Odhadované maximálne rýchlosti internetu v rámci SR sú:
50/10 Mbit/s v 4G/LTE sieti 4ka,
20/1,5 Mbit/s v 3G sieti obchodného partnera,
192/96 kbit/s v 2G sieti 4ka.
Odhadovaná maximálna rýchlosť je reálne dosiahnuteľná rýchlosť v skutočných a priaznivých užívateľských podmienkach.
Mám záujem o vaše služby
Ponuku našich služieb si môžete pozrieť na našom e-shope https://www.4ka.sk/eshop/.
Ako funguje Prenos čísla do 4ky?
Ak nie ste zákazník 4ky, preniesť telefónne číslo do 4ky si môžete osobne na ktorejkoľvek pošte alebo inom predajnom mieste alebo online z pohodlia domova cez náš web. Pri prenose čísla cez e-shop máte doručenie novej SIM karty kuriérom úplne zadarmo.
Ak ste zákazník 4ky ide to aj cez SMS na existujúce číslo 4ky. Viac info nájdete na stránke www.4ka.sk/prenos-cisla.
Aký je rozdiel medzi národným a medzinárodným roamingom?
V oboch prípadoch zákazník nevyužíva vlastnú sieť operátora, teda 4ky, ale sieť niektorého zmluvného partnera.
Medzinárodný roaming je možnosť pripojiť sa do mobilných sietí mimo územia Slovenska. Ak so svojim mobilom vycestujete do zahraničia, bez problémov môžete ďalej volať a dátovať.
Viac info o medzinárodnom roamingu nájdete na stránke www.4ka.sk/roaming.
Národný roaming je možnosť pripojiť sa na Slovensku do inej ako vlastnej siete. Zákazníci ho využívajú na tých miestach, kde ešte 4ka nestihla postaviť vlastnú sieť. Vďaka dohode s obchodnými partnermi tak poskytujeme služby na celom Slovensku a sú dostupné pre 99% obyvateľov.
Viac info o národnom roamingu nájdete na stránke www.4ka.sk/3g.
Ako funguje volanie do/zo zahraničia?
Nachádzate sa na Slovensku (v sieti 4ky prípadne v národnom roamingu)?
Platia pre vás Cenníkové informácie v tabuľke VOLANIE A SMS ZO SLOVENSKA DO ZAHRANIČIA PODĽA ZÓN a za prichádzajúce hovory sa v takomto prípade nikdy neplatí.
Nachádzate sa v zahraničí (v medzinárodnom roamingu)?
Je potrebné sledovať aj pravidlá pre prichádzajúce hovory. Hovory v medzinárodnom roamingu sa riadia pravidlami podľa tabuľky MEDZINÁRODNÝ ROAMING – ODCHÁDZAJÚCE VOLANIA a MEDZINÁRODNÝ ROAMING - PRICHÁDZAJÚCE VOLANIA.
Aktuálny cenník nájdete v sekcii Cenníky na stránke Cenníky a dokumenty.
Doplnkové služby cez skrátené čísla
Cez skrátené čísla je možné obsluhovať množstvo služieb ako je napr. kúpa dopravného lístka alebo podpora charity.
Viac informácií nájdete na stránke https://www.4ka.sk/doplnkove-sluzby.
Prenos telefónneho čísla cez SMS do 4ky na existujúcu SIM 4ky
SMS na prenos telefónneho čísla musí byť v tvare:
„PRENOS 4KA<mobilné číslo 4ky><PUK kód“ napr. „PRENOS 4KA 0950123456 78965432“ zaslať na číslo 0950100100"
Pre autorizáciu prenosu čísla je nutné vedieť PUK kód SIM karty 4ky (8 miestne číslo). PUK kód je zobrazený na plastovom nosiči SIM karty 4ky. Pokiaľ Účastník požiada o vydanie PUK kódu, poskytnutie PUK kódu je spoplatnené podľa aktuálneho Cenníka. Prenos t.č. cez SMS je možné využiť aj pre opätovný prenos.
Viac informácií nájdete na stránke https://www.4ka.sk/prenos-cisla.
Vo 4ke sú naozaj zákazníci neviazaní?
Naozaj, v 4ke neexistuje viazanosť. Všetky naše balíky / nové paušály sú neviazané a po ich skončení (spravidla po mesiaci) si môžete vybrať čokoľvek iné, alebo si ďalšiu službu už neaktivovať.
Neváhajte vyskúšať obľúbenú SLOBODU na www.4ka.sk/pausaly-sloboda.
Aká je cena za kúpu SIM karty?
4ka SIM karta vám hneď od začiatku ponúka niekoľko výhod:
✓ Za 4ka SIM kartu neplatíte
✓ Získate štartovací kredit vo výške 4 €
✓ 1 GB v EÚ platných 30 dní na vyskúšanie
✓ Volania a SMSky iba 4 centy za 1MIN/SMS v EÚ
✓ Dátovanie iba 1 cent za 1MB v EÚ
✓ Volania po 3. minúte v sieti 4ka ZADARMO
✓ Kredit vám nikdy neprepadne
4ka SIM karta so 4 € štartovacím kreditom stojí len 4 €.
Viac informácií nájdete na stránke https://www.4ka.sk/4ka-sim-karta.
Čo s kreditom u pôvodného operátora, ak som preniesol číslo do 4ky?
Kredit nie je možné prenášať medzi operátormi. Nespotrebovaný kredit, ktorý ste mali u pôvodného operátora sa neprenáša na 4ka SIM kartu. V tomto prípade je dobré pôvodný kredit minúť ešte pred prenosom čísla alebo požiadajte pôvodného operátora v zmysle všeobecných podmienok o jeho vrátenie.
Kde si overím dostupnosť vašich služieb?
Dostupnosť našich služieb si môžete jednoducho overiť na www.4ka.sk/mapa-pokrytia. Žiadny web však nevie zaručiť, že na danom mieste bude signál akéhokoľvek operátora dostatočný. Našťastie, v 4ke je nesmierne jednoduché iba za 4 € vyskúšať na vlastnej koži, či vám služby vyhovujú. Všetky sú totiž bez akejkoľvek viazanosti a ak sa vám páčia, môžete si cez SMS preniesť číslo k nám a vaše "skúšobné" číslo v 4ke sa nahradí vašim pôvodným telefónnym číslom.
Viac o prenose čísla nájdete na stránke https://www.4ka.sk/prenos-cisla.
Môžem si kúpiť cez SMS lístok na MHD, vlak, parkovanie, prípadne sa zapojiť do SMS súťaží?
Samozrejme, môžete sa zapojiť do SMS súťaží, kúpiť si lístok na MHD alebo zaplatiť parkovné.
Viac info nájdete na stránke https://www.4ka.sk/doplnkove-sluzby
Prečo nebola moja úhrada platobnou kartou úspešná?
Odporúčame Vám pre úspešnú úhradu v platobnej bráne z platobnej karty overiť, či:
- vaša platobná karta má umožnené internetové nákupy,
- disponujete prostriedkami na účte/karte a neprekročili ste nastavené denné/mesačné limity pre danú platobnú kartu,
- vaša platobná karta neexspirovala (dátum exspirácie je na prednej strane platobnej karty),
- vaša platobná karta je podporovaná,
- postupujete v zmysle odporúčaní Vašej banky,
- vykonali ste korektné overenie platby v prípade, ak vaša banka vyžaduje a používa dodatočné zabezpečenie overenia platby, napr. 3D secure kód alebo push notifikáciu v aplikácii banky, kde overenie je potrebné manuálne zadať/potvrdiť.
Užitočné tipy na správne použitie internetového prehliadača:
- nepoužívajte nepodporovaný prehliadač Internet Explorer,
- nepoužívajte rozšírenia (prídavné moduly / add-ons) ako blokátory reklám (AdBlock, a pod.)
- alebo také, ktoré manipulujú s cookies či dočasnými súbormi v prehliadači,
- nepoužívajte tlačidlo “Späť” v prehliadači, ale klikajte na ovládacie prvky zobrazené na stránke,
- nepoužívajte internetový prehliadač v režime prísnej ochrany,
- po zrealizovaní platby v procese úhrady nezatvárajte záložku prehliadača na stránke platobnej brány a počkajte na presmerovanie späť na stránku www.4ka.sk, na ktorej sa dokončí proces úhrady a zobrazí sa Potvrdenie o úhrade našich služieb,
- dokončite rozpracovanú platbu čo najskôr; vzhľadom k limitom bankových rozhraní a aplikácií ideálne do 3 minút.
Overenie stavu kreditu
Aktuálnu výšku kreditu si môžete skontrolovať jednoducho:
- zaslaním SMS v tvare SPOTREBA na krátke číslo 950 (kredit, MIN, SMS, DÁTA)
- zavolaním na skrátené číslo *55# (iba kredit)
Dobitie kreditu kupónom
Dobitie kupónu na vlastné telefónne číslo realizujete zavolaním na *111*číslo kupónu#
Služba CLIP
Služba umožňuje zobraziť na displeji telefónu meno volajúceho, ktorého telefónne číslo a meno máte uložené v pamäti SIM karty alebo mobilného telefónu.
Dopyt, zistenie stavu služby:
- zavolaním na skrátené číslo *#30#
Aktivácia:
- zavolaním na skrátené číslo *30#
Deaktivácia:
- zavolaním na skrátené číslo #30#
Služba CLIR
Služba CLIR zabraňuje zobrazeniu vášho telefónneho čísla na displeji volaného. Neplatí to však pre odosielanie SMS správy.
Dopyt, zistenie stavu služby:
- zavolaním na skrátené číslo *#31#
Aktivácia:
- zavolaním na skrátené číslo *31#
Deaktivácia:
- zavolaním na skrátené číslo #31#
Automatická obnova služieb 4ky ( vypnutie, overenie )
Vypnutie automatickej obnovy služieb 4ky:
SMS príkazom na číslo 950 v tvare STOP
Overenie stavu automatickej obnovy služieb 4ky:
SMS príkazom na číslo 950 v tvare STAV
Overenie v akej sieti sa nachádza mobilný telefón
Sieť, v ktorej sa práve nachádzate si môžete overiť:
- zavolaním na skrátené číslo *#909#
Prenos telefónneho čísla cez SMS na existujúcu SIM 4ky
SMS na prenos telefónneho čísla musí byť v tvare:
PRENOS 4KA<mobilné číslo 4ky><PUK kód>
napr. PRENOS 4KA 0950123456 78965432“ zaslať na číslo 0950100100
Pre autorizáciu prenosu čísla je nutné vedieť PUK kód SIM karty 4ky (8 miestne číslo). PUK kód je zobrazený na plastovom nosiči SIM karty 4ky. Pokiaľ Účastník požiada o vydanie PUK kódu, poskytnutie PUK kódu je spoplatnené podľa aktuálneho Cenníka. Prenos t.č. cez SMS je možné využiť aj pre opätovný prenos.
Viac informácií nájdete na stránke https://www.4ka.sk/prenos-cisla.
Dáta v medzinárodnom roamingu ( zapnutie, vypnutie, overenie )
Zapnutie dátovania v Medzinárodnom roamingu:
SMS príkazom na číslo 900 v tvare DATA MR START
Vypnutie dátovania v Medzinárodnom roamingu:
SMS príkazom na číslo 900 v tvare DATA MR STOP
Overenie stavu dátovania v medzinárodnom roamingu:
SMS príkazom na číslo 900 v tvare DATA MR STAV
Dáta v národnom roamingu ( zapnutie, vypnutie, overenie )
Zapnutie dátovania v sieti obchodného partnera:
SMS príkazom na číslo 900 v tvare DATA NR START
Vypnutie dátovania v sieti obchodného partnera:
SMS príkazom na číslo 900 v tvare DATA NR STOP
Overenie stavu dátovania v sieti obchodného partnera:
SMS príkazom na číslo 900 v tvare DATA NR STAV
Hláška „Voláte v sieti 4ka“ ( zapnutie, vypnutie, overenie )
Zapnutie prehrávania hlášky „Voláte v sieti 4ka“:
SMS príkazom na číslo 900 v tvare HLASKA START
Vypnutie prehrávania hlášky „Voláte v sieti 4ka“:
SMS príkazom na číslo 900 v tvare HLASKA STOP
Overenie stavu hlášky „Voláte v sieti 4ka“:
SMS príkazom na číslo 900 v tvare HLASKA STAV
AUDIOTEX ( zapnutie, vypnutie, overenie )
Zapnutie možnosti volania na audiotexové služby:
SMS príkazom na číslo 900 v tvare AUDIOTEX START
Vypnutie možnosti volania na audiotexové služby:
SMS príkazom na číslo 900 v tvare AUDIOTEX STOP
Overenie stavu možnosti volania na audiotexové služby:
SMS príkazom na číslo 900 v tvare AUDIOTEX STAV
Prenos kreditu medzi 4ka SIM kartami
Prenos kreditu zo 4ka SIM karty na inú 4ka SIM kartu môžete vykonať dvoma spôsobmi:
Cez SMS
Pošlite SMS na číslo 950 s textom:
PRESUN<medzera><telefónne číslo komu je kredit určený><medzera><sumu v eurách, ktorú chcete preniesť na inú SIM kartu – musí byť taká, aby na vašej SIM karte bol zachovaný minimálny zostatok vo výške 4 eur><medzera><váš 6-miestny bezpečnostný kód>.
Napr: PRESUN 0950123456 8 123456
Cez sieťový kód USSD
Zadajte *123*<[telefónne číslo komu je kredit určený]>*<sumu v eurách, ktorú chcete preniesť na inú SIM kartu – musí byť taká, aby na vašej SIM karte bol zachovaný minimálny zostatok vo výške 4 eur>*<váš 6-miestny bezpečnostný kód># a potvrďte znak pre volanie.
Napr: *123*0950123456*8*123456#(volať)
Užitočné informácie:
Službu Prenos Kreditu nie je možné využiť vo vzťahu k tzv. bonusovému Kreditu (pridelený Účastníkovi Podnikom).
Na úspešný prenos Kreditu stačí mať k dispozícii bezpečnostný kód, ktorý nájdete vo vašej Zmluve o poskytovaní verejných služieb, resp. Registračnom formulári, ktorý ste podpisovali pri kúpe SIM karty Moja 4ka.
Ak práve nemáte Zmluvu o poskytovaní verejných služieb, resp. Registračný formulár k dispozícii, môžete kontaktovať Zákaznícku linku 4ky a po náležitej identifikácii požiadať o opätovné vygenerovanie bezpečnostného kódu.
Kontrola spotreby po prekročení hraníc (zapnutie, vypnutie )
Zapnutie kontroly spotreby po prekročení hraníc:
SMS príkazom na číslo 950 v tvare ANO
Vypnutie kontroly spotreby po prekročení hraníc:
SMS príkazom na číslo 950 v tvare NIE
Zmenil som priezvisko/obchodné meno
Nahlásenie zmeny vášho Mena a Priezviska či Obchodného mena, vyriešite priamo na našich predajných miestach, ktoré poskytujú Služby zákazníkom. My vám vaše osobné údaje zmeníme po kontrole správnosti vašich údajov na OP či Živnostenskom liste/Výpise z ORSR. Táto služba je bezplatná.
Zoznam predajní poskytujúce Služby zákazníkom nájdete TU.
Zmenil som adresu trvalého bydliska/sídlo spoločnosti
Nahlásenie zmeny adresu trvalého bydliska/sídlo spoločnosti, vyriešite priamo na našich predajných miestach ktoré poskytujú Služby zákazníkom. My vám vaše osobné údaje zmeníme po kontrole správnosti vašich údajov na OP či Živnostenskom liste/Výpise z ORSR. Táto služba je bezplatná.
Zoznam predajní poskytujúce Služby zákazníkom nájdete TU.
Zmenil som korešpondenčnú adresu
Ak sa vám zmenila vaša korešpondenčná adresa, napíšte nám, prosím, priamo cez Kontaktný formulár nižšie vašu novú korešpondenčnú adresu. Adresu uveďte v správnom tvare: Ulica, Popisné číslo, Mesto, Smerovacie číslo. Korešpondenčnú adresu si tiež môžete zmeniť osobne na našich Predajných miestach ktoré poskytujú Služby zákazníkom. Táto služba je bezplatná.
Zoznam predajní poskytujúce Služby zákazníkom nájdete TU.
Zmenil som číslo Občianskeho preukazu
Nahlásenie zmeny čísla OP vyriešite priamo na našich predajných miestach ktoré poskytujú Služby zákazníkom. My vám vaše osobné údaje zmeníme po kontrole správnosti vašich údajov na OP či Živnostenskom liste/Výpise z ORSR. Táto služba je bezplatná.
Zoznam predajní poskytujúce Služby zákazníkom nájdete TU.
Chcem si doplniť/zmeniť IČ DPH/DIČ
Ak by ste chceli doplniť alebo zmeniť údaje týkajúce sa vašej spoločnosti, navštívte jedno z našich Predajných miest ktoré poskytujú Služby zákazníkom a o zmenu požiadajte osobne. Táto služba je bezplatná.
Zoznam predajní poskytujúce Služby zákazníkom nájdete TU.
Chcem si zmeniť svoje telefónne číslo
Ak sa vám telefónne číslo, ktoré vám bolo pridelené nepáči a chceli by ste nové, môžeme vám ho na požiadanie zmeniť. Zmena telefónneho čísla je spoplatnená podľa aktuálneho Cenníka.O zmenu telefónneho čísla je potrebné požiadať osobne na Predajnom mieste ktoré poskytuje Služby zákazníkom alebo telefonicky na Zákazníckej linke 950.
Zoznam predajní poskytujúce Služby zákazníkom nájdete TU.
1. Ako viem čo mám urobiť, aby som zvýhodnenú ponuku „NEKONEČNÉ DÁTA V CELEJ SR na toto leto“ získal?
Stačí si len pozrieť v našej tabuľke a hneď budete vedieť, čo treba urobiť.
2. Ako si môžem zvýhodnenú ponuku „NEKONEČNÉ DÁTA V CELEJ SR na toto leto“ aktivovať?
Zvýhodnená ponuka: „NEKONEČNÉ DÁTA V CELEJ SR na toto leto“ automaticky získa:
- každý, kto si od 1.7. do 31.8.2019 (vrátane) zakúpi 4ka SIM kartu a zároveň si aktivuje kombináciu nového paušálu SLOBODA a balíka DÁTA V SIETI 4KA alebo nový paušál SLOBODA DATA a nastaví si automatickú obnovu SLOBODA+ alebo nového paušálu SLOBODA DATA s úhradou priamo z platobnej karty uloženej v Mojej zóne.
- každý zákazník, ktorý má v čase od 1.7. do 31.8.2019 (vrátane) zakúpenú 4ka SIM kartu a aktívnu kombináciou nového paušálu SLOBODA a balíka DÁTA V SIETI 4KA alebo nového paušálu SLOBODA DATA, má nastavenú automatickú obnovu SLOBODA+ alebo nového paušálu SLOBODA DATA s úhradou priamo z platobnej karty uloženej v Mojej zone a v čase od 1.7. do 31.8.2019 (vrátane) dôjde k úhrade poplatku za automatickú obnovu SLOBODA+ alebo nového paušálu SLOBODA DATA priamo z platobnej karty uloženej v Mojej zóne.
Zvýhodnenú ponuku “NEKONEČNÉ DÁTA V CELEJ SR na toto leto” získa automaticky každý zákazník, ak splní hore uvedené podmienky, a to max. 2 krát, pričom neobmedzený objem dát je možné využívať max. do 30.9.2019 (vrátane).
3. Do kedy môžem zvýhodnenú ponuku „NEKONEČNÉ DÁTA V CELEJ SR na toto leto“ využívať?
Zvýhodnenú ponuku “NEKONEČNÉ DÁTA V CELEJ SR na toto leto” získa automaticky každý zákazník, ak splní uvedené podmienky v čase od 1.7. do 31.8.2019, a to max. 2 krát, pričom neobmedzený objem dát je možné využívať max. do 30.9.2019 (vrátane).
V prípade použitia platobnej karty Mastercard/Maestro, platí zvýhodnená ponuka”NEKONEČNÉ DÁTA V CELEJ SR na toto leto” v čase od 1.7. do 30.9.2019 a neobmedzený objem dát je možné využívať až do 31.10.2019.
4. Je ešte niečo, čo dostanem navyše, ak budem využívať/využijem „NEKONEČNÉ DÁTA V CELEJ SR na toto leto“?
Áno, samozrejme. V prípade, ak použijete v rámci zvýhodnenej ponuky „NEKONEČNÉ DÁTA V CELEJ SR na toto leto“ platobnú kartu Mastercard/Maestro v čase od 1.7 do 30.9.2019, budete môcť túto zvýhodnenú ponuku využiť ešte o jeden mesiac dlhšie, t.j. do 31.10.2019.
5. Kde platí zvýhodnená ponuka „NEKONEČNÉ DÁTA V CELEJ SR na toto leto“?
Zvýhodnená ponuka „NEKONEČNÉ DÁTA V CELEJ SR na toto leto“ môžete využiť na celom Slovensku, t.j. získavate neobmedzený objem dát v sieti 4ka a v sieti obchodného partnera po celom Slovensku.
6. Aktivoval som si zvýhodnenú ponuku „NEKONEČNÉ DÁTA V CELEJ SR na toto leto“ a nekonečné dáta, ale nejdú, nefungujú.
Ak dostanete spätnú SMS o úspešnej aktivácii a aj napriek tomu vám nekonečné dáta nefungujú, navrhujeme, skontrolovať si nastavenia dát v zariadení. Preto pre správne využívanie dátového balíka NEKONEČNÉ DATA V CELEJ SR odporúčame:
- overiť si, či mobilný telefón podporuje 4G LTE sieť
- skontrolovať, či máte v nastaveniach mobilnej siete povolenú 4G LTE sieť
- nastaviť si v telefóne prístupový bod APN na internet
Viac informácií na:
www.4ka.sk/nastavenia
www.4ka.sk/vitajte/navod1
7. Je aktivácia, resp. zvýhodnená ponuka „NEKONEČNÉ DÁTA V CELEJ SR na toto leto“ spoplatňovaná, budem platiť niečo navyše?
Zvýhodnenú ponuku “NEKONEČNÉ DÁTA V CELEJ SR na toto leto” získa automaticky každý zákazník, ak splní uvedené podmienky (pozri odpoveď na ot. 2) v čase od 1.7. do 31.8.2019.
8. Ak sa mi SLOBODA+ a SLOBODA DÁTA uhradila z platobnej karty v priebehu júna 2019, kedy získam zvýhodnenú ponuku „NEKONEČNÉ DÁTA V CELEJ SR na toto leto“?
Zvýhodnenú ponuku “NEKONEČNÉ DÁTA V CELEJ SR na toto leto” získate automaticky pri vašej najbližšej obnove SLOBODA+ alebo SLOBODA DÁTA pri úhrade priamo z vami nastavenej platobnej karty uloženej v Mojej zóne.
Napríklad:
SLOBODA 100+ sa uhradila z platobnej karty 14.6.2019.
Najbližšia obnova SLOBODA 100+ z platobnej karty bude uhradená 14.7.2019 spolu s aktiváciou výhody „NEKONEČNÉ DÁTA V CELEJ SR na toto leto“.
Zvýhodnená ponuka “NEKONEČNÉ DÁTA V CELEJ SR na toto leto” je teda nastavená tak, aby žiaden zákazník neprišiel o možnosť dátovať max. do 30.9.2019.
Čo vie aplikácia Moja 4ka?
Aplikácia Moja 4ka vám ponúka prístup na zákaznícky portál Moja zóna formou aplikácie vo vašom smartfóne. Do aplikácie sa prihlásite rovnakými prihlasovacími údajmi ako do Mojej zóny. Umožňuje vám zapamätanie prihlásenia, takže sa nemusíte vždy prihlasovať pomocou vašich prihlasovacích údajov do Mojej zóny alebo SMS kódom.
Čo všetko v aplikácii nájdete?
Prehľad
V Mojej 4ke nájdete stav vášho kreditu, aktuálny zostatok jednotiek (napríklad minúty alebo SMS, dáta v celej SR a dáta v 4ke), vašu aktívnu službu a nastavenie vašich platieb.
Dobiť kredit
V Mojej 4ke si môžete dobiť kredit online či kupónom, alebo si môžete nastaviť automatické dobitie kreditu z platobnej karty.
Moje služby
Tu máte prehľad o vašich aktívnych službách. Základná služba, nové paušály a dátový balík GIGA s obnovou majú svoje vlastné sekcie. V tejto časti môžete nastavené služby aj meniť.
Prehľad spotreby
Na tejto stránke nájdete podrobne popísaný stav vášho kreditu, minút/SMS a dát a to stav spotrebovaných jednotiek, zostávajúcich jednotiek a dátum platnosti. V sekcii Podrobná spotreba si môžete pozrieť aj to, koľko minút, dát, SMS a prémiových SMS ste spotrebovali v ktorý deň v mesiaci.
Platby kartou
Služby 4ky môžete platiť kartou, ktorú vložíte v tejto sekcii. Pre bezstarostné a bezpečné automatické platby odporúčame nastaviť automatickú úhradu služieb a dobitie kreditu pri poklese. Okrem toho si môžete nastaviť pravidelné dobitie kreditu (mesačne alebo týždenne).
Správa čísel
S aplikáciou Moja 4ka môžete spravovať čísla celej rodine. Kontrola ich spotreby a platba za služby viacerých telefónnych čísel je s nami možná pod jedným účtom.
Pre aké telefóny je aplikácia Moja 4ka?
Moja 4ka je určená pre telefóny s operačným systémom Android (5.0 a vyššie) a pre telefóny iPhone (iOS 8 a vyššie) a pre telefóny Huawei.
Kde si môžem aplikáciu stiahnuť?
Aplikáciu Moja 4ka si zadarmo stiahnete v obchode Google Play, App Store a Huawei App Gallery. Pre správe fungovanie aplikácie ju nezabudnite priebežne aktualizovať a používať jej najnovšiu verziu. Aplikácia je dostupná pre zákazníkov, ktorí majú v aplikačných obchodoch nastavený región Slovensko.
Moja 4ka pre Android
Moja 4ka pre iPhone
Moja 4ka pre Huawei
Ako sa do aplikácie prihlásim?
Pre plnohodnotné využitie aplikácie Moja 4ka sa prihláste použitím emailovej adresy a hesla, pod ktorými sa prihlasujete na zákaznícky portál Moja zóna. Jednorazové prihlásenie prostredníctvom SMS kódu vám sprístupní iba základné funkcie mobilnej aplikácie.
Sú údaje o mojej platobnej karte v bezpečí?
Údaje o vašej platobnej karte sú bezpečne uložené v banke. Žiaden z identifikačných alebo bezpečnostných údajov Vašej karty sa neukladá v aplikácii Moja 4ka.
1. Ako som si mohol zvýhodnenú ponuku „ NAJVIAC“ aktivovať?
Zvýhodnená ponuka: „NAJVIAC“ platí :
pre každého kto si od 17.9.2019 do 29.2.2020 (vrátane) na ktoromkoľvek predajnom mieste 4ky, eshope 4ky, cez SMS, cez Moju zónu alebo mobilnú aplikáciu Moja 4ka zakúpil:
- ktorúkoľvek SLOBODA + (kombináciu nového paušálu SLOBODA+ balík DÁTA NAVYŠE)
- nový paušál SLOBODA a doaktivuje si balík DÁTA NAVYŠE
- nový dátový paušál SLOBODA DÁTA
pre každého existujúceho zákazníka, ktorému sa od 17.9.2019 do 29.2.2020 (vrátane) automaticky obnovil (už pred spustením zvýhodnenej ponuky má zakúpenú ktorúkoľvek SLOBODA+ alebo nový dátový paušál SLOBODA DÁTA) získava benefit, kde v Ad-onoch okrem objemu dát v sieti 4ka aj dáta v sieti obchodného partnera, t.j. v národnom roamingu, teda dáta po celom Slovensku za nezmenenú cenu.
Nie je potrebné si nič aktivovať, systémovo (automaticky) každému z existujúcich zákazníkov, kto má aktivovaný dátový balík DÁTA V SIETI 4KA od 17.9.2019 – 29.2.2020 (vrátane) a každému kto si v danom období aktivuje dátový balík DÁTA NAVYŠE pridáme k dátam v sieti 4ka aj dáta v sieti obchodného partnera, teda zákazník môže predplatené dáta zahrnuté v dátovom balíku využívať na celom Slovensku.
2. Do kedy môžem zvýhodnenú ponuku „NAJVIAC“ využívať?
Zvýhodnenú ponuku „ NAJVIAC“ môžete využiť až do 31.3.2020 (vrátane), ak splníte:
- od 17.9.2019 – 29.2.2020 (vrátane) si zakúpite /aktivujete nový paušál SLOBODA a k nemu dátový balík DÁTA NAVYŠE alebo si zakúpite/aktivujete nový dátový paušál SLOBODA DATA na ktoromkoľvek predajnom mieste 4ky, eshope 4ky, cez SMS alebo Moju zónu
- ak ste si už zákupili/využívate ktorúkoľvek SLOBODA+ alebo SLOBODA DÁTA a táto sa vám automaticky obnoví od 17.9.2019 – 29.2.2020
3. Kde zvýhodnená ponuka „NAJVIAC“ platí, na Slovensku alebo aj v celej EÚ?
Zvýhodnenú ponuku „NAJVIAC“ môžete využiť na celom Slovensku. A navyše v dátových balíkoch DÁTA NAVYŠE naďalej platí možnosť vyčerpať až 2,38 GB v rámci EÚ, ak si aktivujete SLOBODA 100+, SLOBODA 300+ alebo SLOBODA NEKONEČNO+.
4. Aktivoval som si zvýhodnenú ponuku „NAJVIAC“ a nejdú/nefungujú mi dáta, čo mám robiť?
Ak dostanete spätnú SMS o úspešnej aktivácii a aj napriek tomu vám dáta po celom Slovensku nefungujú, navrhujeme, skontrolovať si nastavenia dát v zariadení. Preto pre správne využívanie dát odporúčame:
- overiť si, či mobilný telefón podporuje 4G LTE sieť
- skontrolovať, či máte v nastaveniach mobilnej siete povolenú 4G LTE sieť
- nastaviť si v telefóne prístupový bod APN na internet
Viac informácií nájdete vo video návode SOM NOVÝ ZÁKAZNÍK A CHCEM DÁTOVAŤ alebo na našej stránke v časti NASTAVENIA.
5. Budem môcť tieto zmeny využívať aj po skončení zvýhodnenej ponuky "NAJVIAC"?
Po skončení zvýhodnenej ponuky „NAJVIAC“ budete mať k dispozícii na výber zo štandardnej ponuky doplnkových voliteľných služieb, teda ktorú SLOBODU + alebo SLOBODA DÁTA budete chcieť ďalej využívať.
1. Prečo som na predajnom mieste získal iba doklad o prijatí platby?
Pri kúpe predplatených služieb, dobití kreditu alebo aktivácii služieb, vám bude vystavené potvrdenie o prijatí platby, ktoré slúži ako doklad o zakúpení kreditu bez odvedenia DPH, a to v súlade s platnou daňovou legislatívou.
2. Prečo som získal dva doklady, ak som si zakúpil mobilný telefón a 4ka SIM kartu?
Doklad o úhrade ceny za zakúpený mobilný telefón (blok z registračnej pokladne) je plnohodnotným daňovým dokladom vo vzťahu k predanému tovaru.
Potvrdenie o prijatí platby je dokladom vydávaným pri dobití kreditu alebo pri kúpe SIM karty so štartovacím kreditom a nie je daňovým dokladom.
3. Ako získam daňový doklad „faktúru za dodanú službu“ od 1.10.2019?
Pre fyzické osoby – nepodnikateľov je potvrdenie o prijatí platby postačujúcim dokladom v súlade s daňovou legislatívou SR. Právnické osoby a Fyzické osoby – podnikatelia, môžu získať daňový doklad „faktúru za dodanú službu“ za príslušné zúčtovacie obdobie na portáli www.4ka.sk/moja-zona/biznis od novembra 2019.
4. Ako získam prihlasovacie údaje na portál BIZNIS ZÓNA?
Prihlasovacie údaje (prihlasovacie meno a prístupový kód) boli zaslané formou doporučeného listu na aktuálnu sídelnú adresu zákazníka (t.j. na adresu firmy/podnikateľa). Do Biznis zóny sa prvý krát môžete prihlásiť výlučne cez jedinečné prihlasovacie údaje uvedené v liste. Pri prvom prihlásení je zároveň povinná zmena prístupového kódu na nový, ktorý Vám trvale slúži na ďalšie prihlásenia do Biznis zóny.
6. Ako získam daňový doklad za dobitie kreditu a kúpu služieb do 30.9.2019?
Daňový doklad o zakúpení predplatených služieb, dobití kreditu alebo aktivácii služieb do 30.9.2019 ste získali pri kúpe. Pokiaľ ste realizovali dobitie kreditu do 30.9.2019 cez platobný terminál spoločností AXA a MPaS na vybraných predajných miestach, daňový doklad je možné získať na stránke www.4ka.sk/dd.
7. Prečo je služba Súhrnnej faktúry v Mojej zóne neaktualizovaná o nové faktúry?
Súhrnná faktúra v Mojej zóne je faktúra za kúpu preplatenej služby, ktorá sa od 1.10.2019 nevydáva. Od 01.10.2019 spoločnosť SWAN Mobile, a. s., vydáva daňový doklad pri dodaní službym, teda za uskutočnenú spotrebu kreditu. Pri kúpe kreditu bude vydávané potvrdenie o prijatí platby. Posledná súhrnná faktúra za dobitie bude vygenerovaná za obdobie September 2019. História daňových dokladov za kúpu predplatených služieb do 30.9.2019 zostáva používateľom Mojej zóny naďalej k dispozícii. Prvá faktúra za dodanú službu, t.j. za spotrebu kreditu na úhradu ceny telekomunikačnej služby, bude vystavená za obdobie 1.10.2019 - 31.10.2019.
12. Mám dobíjací kupón, ktorý som si zakúpil do 30.9.2019, ako si ho môžem uplatniť?
Dobíjací kupón zakúpený do 30.9.2019 nestratil platnosť, plnohodnotný daňový doklad za úhradu kupónu ste získali pri jeho kúpe zrealizovanej do 30.9.2019.
1. Aké sú výhody prechodu na SLOBODU, novú zvýhodnenú kampaň NAJVIAC?
Nová zvýhodnená kampaň NAJVIAC pre Vás prináša SLOBODY+/SLOBODA DATA, kde:
- získate viac dát po celom Slovensku za rovnakú cenu
- s vybranými paušálmi môžete volať, SMSkovať aj dátovať aj v rámci celej EÚ
- všetko je úplne bez viazanosti
- všetko vybavíte online v Mojej zóne alebo mobilnej aplikácii Moja 4ka
TO. je vlastne nová SLOBODA s oveľa zaujímavejšími výhodami.
Viac informáci o aktuálnej zvýhodnenej ponuke NAJVIAC nájdete na: www.4ka.k/najviac
2. Aký je dôvod na zmenu/výmenu paušálu TO./Moja 100vka za nový paušál SLOBODA?
Najväčšou výhodou je, že naše paušály SLOBODA spolu so zvýhodnenou ponukou NAJVIAC môžete využiť po celom Slovensku. Získavate viac dát za nezmenenú cenu. Už nemusíte riešiť v akej sieti sa nachádzate, jednoducho len míňate svoje dáta.
Paušály TO./Moja 100vka si už o chviľu nebudete môcť ani obnoviť, ani aktivovať. Preto by sme boli radi, aby ste si vybrali už dnes adekvátnu náhradu s oveľa zaujímavejšími výhodami. A to je práve naša aktuálna zvýhodnená ponuka NAJVIAC. Nenechajte si to na poslednú chvíľu!
3. Na svojom novom paušále TO. som získal špeciálnu zľavu, mám každé 4.te TO./Moja100vka zadarmo.
Aj to jeden z dôvodov, prečo by sme Vám odporučili vybrať si adekvátnu náhradu s oveľa zaujímavejšími výhodami, keďže zvýhodnená kampaň každé 4. TO. ∞ alebo Moja 100vka zadarmo bude ukončená už 31.12.2019. A práve preto, tu pre vás máme našu aktuálnu zvýhodnenú ponuku NAJVIAC.
4. Je nutné, aby som si prestavil svoju platobnú kartu v Mojej zóne/Appke Moja 4ka na automatické uhradenie SLOBODA?
Nie je potrebné nič meniť. Vaše nastavené pravidlá v Mojej zóne ponecháme, len vám zmeníme názov nového paušálu. Zmena názvu paušálu nemá vyplyv na funkcionalitu úhrady za paušál kartou. Váš nový paušál sa bude aj naďalej uhrádzať ako aj doteraz.
5. Ako si môžem aktivovať nový paušál SLOBODA?
5. Na webovej adrese www.4ka.sk/moja-zona/biznis sa namiesto Biznis zóny zobrazí Prihlasovacia obrazovka do Mojej zóny.
Prihlasovacia stránka do Biznis zóny a Mojej zóny je zhodná. Pre prístup do Mojej zóny je potrebné zadať prihlasovacie údaje z Mojej zóny (Vami zadaný email a heslo) a pre prístup do Biznis zóny je potrebné použiť prihlasovacie údaje (prihlasovacie meno a prístupový kód), ktoré boli zaslané formou doporučeného listu na aktuálnu adresu zákazníka (sídlo firmy/podnikateľa).
8. Čo vo faktúre znamená pojem „Nákup z kreditu podľa Cenníka“?
Nákup z kreditu podľa Cenníka znamená aktiváciu predplatených služieb 4ky za príslušné zúčtovacie obdobie, napr. balík GIGA, Denné Nekonečno, paušál SLOBODA (a iné), ktoré sú uvedené v Cenníku služieb 4ky.
9. Prečo mám na faktúre za využitie balíka/paušálu (riadok „Nákup z kreditu podľa Cenníka“) nižšiu sumu ako som v skutočnosti uhradil?
Suma na faktúre je nižšia z dôvodu, že do faktúry bol započítaný iba kredit zakúpený po dátume 1.10.2019. Časť ceny nákupu služby bola použitá z kreditu zakúpeného do 30.9.2019, alebo z bonusového kreditu.
Daňový doklad o zakúpení predplatených služieb do 30.9.2019 ste získali pri jeho nákupe v danom čase, z dôvodu čoho nesmie byť zaúčtovaný duplicitne.
10. Cez e-shop som si kúpil novú 4ka SIM kartu s paušálom a vo faktúre sa zobrazuje neúplná suma paušálu.
Pri nákupe cez e-shop ste získali v rámci zvýhodnenej ponuky zľavu v sume 4 €, čo sa prejavilo znížením celkovej sumy faktúry. Kredit 4 €, ktorý sa na SIM karte nachádza, bude do faktúry započítaný až po jeho spotrebe za príslušné zúčtovacie obdobie.
11. Prečo nemám v Biznis zóne uloženú faktúru zo spotreby?
Odpoveď: Faktúra Vám nebola vygenerovaná z dôvodu, že nedošlo k žiadnej spotrebe kreditu zakúpeného po 1.10.2019, alebo vaša spotreba z kreditu zakúpeného po 1.10.2019 nedosiahla dostatočnú výšku, relevantnú pre vygenerovanie faktúry a odpočet DPH.
6. Čo sa stalo po skončení zvýhodnenej ponuky „NAJVIAC“?
Po skončení zvýhodnenej ponuky „NAJVIAC“, t.j. od 1.3.2020 budeme mať pre zákazníkov nasledovné zmeny:
1. všetci zákazníci, ktorí sa zapoja alebo využijú výhody zvýhodnenej ponuky NAJVIAC a zároveň si budú pravidelne na mesačnej báze dokupovať/obnovovať, t.j. po sebe nasledujúcom kalendárnom mesiaci dokupovať/obnovovať:
- ktorúkolvek SLOBODA + (kombináciu nového paušálu SLOBODA+ balík DÁTA NAVYŠE)
- nový paušál SLOBODA a doaktivujú si balík DÁTA NAVYŠE
- nový dátový paušál SLOBODA DÁTA
budú môcť SLOBODA+ alebo SLOBODA DATA využívať za nezmenené ceny ako doteraz.
2. všetci noví zákazníci, ktorí si od 1.3.2020 zakúpia:
- ktorúkolvek SLOBODA + (kombináciu nového paušálu SLOBODA+ balík DÁTA NAVYŠE)
- nový paušál SLOBODA a doaktivujú si balík DÁTA NAVYŠE
- nový dátový paušál SLOBODA DÁTA
budú mať mierne upravené ceny ich nových paušálov.
Ako si môžem aktivovať NEKONEČNO NA DOMA?
Nová zvýhodnená ponuka platí ako pre nových, tak pre existujúcich zákazníkov.
Ak ste nový zákazník, Nekonečno na doma získate, ak si od 1.4.2020 až do 31.5.2020 (vrátane) kúpite ktorýkoľvek z paušálov SLOBODA+ DÁTA NAVYŠE (teda kombináciu nového paušálu SLOBODA+ balík DÁTA NAVYŠE), prípadne si k paušálu SLOBODA doaktivujete DÁTA NAVYŠE. Zvýhodnenú ponuku získate aj pri aktivácii nového dátového paušálu SLOBODA DÁTA. Urobiť tak môžete v e-shope, v Mojej zóne alebo cez SMS.
Ak ste existujúci zákazník, Nekonečno na doma získate v čase od 1.4.2020 až do 31.5.2020, ak už máte aktívny paušál , alebo si aktivujete SLOBODA+ DÁTA NAVYŠE (teda kombináciu nového paušálu SLOBODA+ balík DÁTA NAVYŠE), prípadne si k paušálu SLOBODA doaktivujete DÁTA NAVYŠE. Zvýhodnenú ponuku získate aj pri aktivácii nového dátového paušálu SLOBODA DÁTA.
Nie je potrebné si nič aktivovať, každému automaticky v období od 1.4. do 31.5.2020 (vrátane) pridáme nový dátový balík NEKONEČNO NA DOMA úplne zadarmo
Dokedy môžem využívať NEKONEČNO NA DOMA?
Zvýhodnenú ponuku NEKONEČNO NA DOMA môžete využiť až do 30.6.2020 (vrátane), ak:
- si zakúpite /aktivujete nový paušál SLOBODA a k nemu dátový balík DÁTA NAVYŠE alebo si zakúpite/aktivujete nový dátový paušál SLOBODA DATA od 1.4. – 31.5.2020 (vrátane) v eshope 4ky, cez SMS alebo Moju zónu
- ak ste si už zakúpili/využívate jeden z nových paušálov SLOBODA a k nemu dátový balík DÁTA NAVYŠE alebo nový dátový paušál SLOBODA DATA
Kde všade platí NEKONEČNO NA DOMA ?
NEKONEČNO NA DOMA môžete využiť na celom Slovensku, získavate neobmedzený objem dát v sieti 4ka a v sieti obchodného partnera po celom Slovensku. A navyše máte možnosť vyčerpať až 3,38 GB v rámci celej EÚ, ak si aktivujete SLOBODA 100+, SLOBODA 300+ alebo SLOBODA NEKONEČNO+.
Kedy sa mi aktivuje NEKONEČNO NA DOMA?
Nie je potrebné si nič aktivovať, každému automaticky pri najbližšej obnove paušálu v období od 1.4. do 31.5.2020 (vrátane) pridáme nový dátový balík NEKONEČNO NA DOMA úplne zadarmo.
Čo vlastne znamená „SLOBODA S MOBILOM“?
Jedná sa o nový program služieb, kde si zákazník bude môcť platiť aktuálne SLOBODY, t.j. SLOBODA/SLOBODA+ alebo SLOBODA DÁTA aj inou formou ako doteraz a to priamo na mesačnú pravidelnú faktúru.
Novú službu/paušál budeme označovať SLOBODA – na faktúru.
Pre koho je nová ponuka „SLOBODA S MOBILOM“ určená?
Novú ponuku „SLOBODA S MOBILOM“ je určená pre všetkých:
- pre našich zákazníkov, ktorí si chcú už dlhšie od nás kúpiť mobilný telefón
- pre našich zákazníkov, ktorí využívajú služby 4ky, ako 4ka SIM karta, SLOBODA/SLOBODA+ alebo SLOBODA DÁTA
- pre zákazníkov konkurencie, ktorí mali pocit, že nie sme pre nich plnohodnotný mobilný operátor, a práve ponuka mobilných telefónov nám chýbala (predstavuje až 30% potenciál na slovenskom trhu)
- pre každého, kto chce optimalizovať svoje náklady, t.j. kúpou našich paušálov v kombinácii s mobilným telefónom získavajú zákazníci až 30% ušetrenie oproti konkurencii
Môžem si vybrať akýkoľvek mobilný telefón k akémukoľvek paušálu SLOBODA?
Áno, k akémukoľvek paušálu SLOBODA je možné si vybrať akýkoľvek mobilný telefón, ktorý budete platiť v mesačných platbách (12, 18, 24, 30 mesiacov). Stačí prísť na predajňu (Smartshop, Mobilonline, GSM1, SWAN CENTRUM Košice) alebo si vybrať v 4ka eshope.
Kde si ponuku „SLOBODA S MOBILOM“ môžem kúpiť?
Novú ponuku „SLOBODA S MOBILOM“ si viete zakúpiť na našich predajných miestach (Smartshop, Mobileonline, GSM1, SWAN CENTRUM Košice) alebo si vybrať v 4ka eshope.
Ako si môžem novú ponuku „SLOBODA S MOBILOM“ aktivovať?
Novú ponuku „SLOBODA S MOBILOM“ si môžete aktivovať priamo na predajnom mieste (Smartshop, Mobileonline, GSM1, SWAN CENTRUM Košice) alebo prostredníctvom 4ka eshopu. Odporúčame si so sebou vziať alebo mať pri sebe:
- platný Občiansky preukaz
- dodatočné doklady na prípadne schválenie telefónu, ako výpis z vášho účtu, náhľad na výplatnú pásku, potvrdenie o zamestnaní
Ako na to?
- vyberte si akýkoľvek paušál z našej ponuky
- vyberte si akýkoľvek telefón z našej ponuky
- vyberte si počet mesačných platieb, ktoré chcete zaplatiť za svoj telefón (12, 18, 24, 30 mesiacov)
- vypíšeme spolu s vami vaše osobné údaje a údaje potrebné pre schválenie mobilného telefónu
- podpíšeme spolu zmluvnú dokumentáciu na predajni alebo vám kuriér na podpis dokumenty donesie podpísať
- a hotovo – odchádzate domov alebo vám kuriér doručí nový telefón, ktorý môžete hneď začať používať
Môžem si preniesť číslo na novú ponuku „SLOBODA S MOBILOM“?
Áno, svoje telefónne číslo si viete preniesť na „SLOBODA S MOBILOM“. Stačí požiadať o prenos od vášho aktuálneho operátora k nám a my všetko za vás vybavíme. Prenos trvá do 4 pracovných dní a je nutné, aby ste mali vysporiadané záväzky a údaje, ktoré nám nadiktujete, sa zhodovali s údajmi u vášho operátora.
Ak vám prenos neprejde z nejakého dôvodu, nič sa nedeje. U nás je možné o prenos čísla požiadať opätovne prostredníctvom SMS. Viac informácií o prenose cez SMS: https://www.4ka.sk/prenos-cisla
Využívam už služby 4ky (napr. 4ka SIM kartu alebo nový paušál SLOBODA), môžem prejsť na novú ponuku „SLOBODA S MOBILOM“?
Áno, samozrejme. Stačí na predajni alebo v 4ka eshope zadefinovať, že ste si vybrali „SLOBODA S MOBILOM“ na existujúce číslo a my vám vymeníme SIM kartu a na ňu premigrujeme vaše existujúce číslo.
Ak na pôvodnej SIM karte nemáte žiadnú dodatočnú službu alebo balík, aktivácia novej ponuky SLOBODA S MOBILOM nastane v deň požiadania o zmenu.
Ak na pôvodnej SIM karte máte aktívny balík (GIGA, SLOBODA, atď.), aktivácia novej ponuky „SLOBODA S MOBILOM“ nastane v deň požiadania o zmenu, kde ako prvé vyčerpáte zostatkový počet minút, SMS alebo dát z predchádzajúceho balíka/nového paušálu.
Ak som si kúpil ponuku „SLOBODA S MOBILOM“ na 4ka eshope, kedy mi bude doručený môj mobilný telefón?
Nová ponuka „SLOBODA S MOBILOM“ vám bude doručená počas pracovných dní prostredníctvom nášho kuriéra do 48 hod, t.j. dvoch pracovných dní od prijatej objednávky.
Aké údaje si 4ka pri schvaľovaní mobilného telefónu bude vyžadovať?
Pri schvaľovaní „SLOBODA S MOBILOM“ budeme požadovať okrem osobných údajov (meno, adresa, rodné číslo a pod.) aj údaje dopňujúce, týkajúce sa vašej osoby a vášho príjmu (napr. kde pracujete, od kedy tam pracujete, váš mesačný príjem, vaše mesačné náklady, atakďalej).
Cieľom je overiť, že vaša schopnosť platenia záväzku (spotrebiteľskej pôžičky) voči nám je dostatočná
Údaje overujeme prostredníctvom tretej strany - financujúcej súpoločnosti, ktorá je oprávnená v rámci finančnej licencie overiť tieto údaje.
Kedy mi bude vystavená predajná faktúra za „SLOBODA S MOBILOM“?
Vaša predajná faktúra bude vystavená max. do 14 dní od zaplatenia úvodnej platby a aktivačného poplatku, či už na predajni alebo v objednávke alebo priamo kuriérovi. Predajná faktúra obsahuje informáciu o kúpe vášho tovaru, t.j. mobilného telefónu, ktorý budete uhrádzať mesačne v pravidelných platbách vo vašej mesačnej faktúre.
Kedy mi bude vystavená mesačná faktúra za „SLOBODA S MOBILOM“ a ako ju budem dostávať ?
Mesačná pravidelná faktúra je vždy vystavená 2.- 3. deň od skončenia vášho fakturačného obdobia. Mesačnú faktúru vám budeme posielať buď elektronicky do portálu Moja zóna, kde nájdete aktuálny prehľad všetkých vašich faktúr a informácie o vašom telefónnom čísle alebo papierovo na vašu adresu. Aktuálnu výšku mesačnej faktúry a pokyny na úhradu vám zašleme v podobe aktívneho linku a SMS vždy po skončení vášho fakturačného obdobia.
Môžem prevolať aj nad rámec svojho paušálu? A koľko budem platiť?
Áno, môžete volať aj nad rámec svojho paušálu. Na mesačnej faktúre vám potom vyfakturujeme vašu spotrebu, t.j. počet minút, SMS, dát alebo iných doplnkových služieb nad rámec. Jednotkové ceny pre jednotlivé služby nájdete priamo v Cenníku služieb: www.4ka.sk/cenniky-a-dokumenty
Ako môžem zaplatiť svoju mesačnú faktúru?
Vašu mesačnú faktúru odporúčame zaplatiť:
- Platobnou kartou
- Jednorazovo = prostredníctvom platobných brán
- Pravidelne/automaticky = nastavením pravidla platenia faktúr priamo v Mojej zóne
- V hotovosti alebo platobnou kartou na predajnom mieste
Ak neprevolám svoj paušál, prenesú sa mi nevyčerpané minúty/SMS/dáta z paušálu do nasledujúceho mesiaca?
Nie, ak neprevoláte minúty, SMS alebo dáta, ktoré sa nachádzajú v paušále, ich objem na konci vášho fakturačného obdobia prepadne, t.j. neprenesie sa do ďalšieho mesiaca. Ak pravidelne prevoláte menej minút, odporúčame vám zmeniť váš paušál. Pri zmene paušálu na iný počet mesačných platieb za mobil ostáva nezmenený.
Môžem vyplatiť mobilný telefón skôr, ak potrebujem? Budem musieť platiť zmluvnú pokutu?
Áno, v prípade, ak chcete váš mobilný telefón vyplatiť skôr, nás stačí požiadať a my do poslednej mesačnej faktúry vyúčtujeme zostatkovú cenu nezaplatených mesačných platieb za telefón. Toto vyúčtovanie je bez zmluvnej pokuty, naša SLOBODA je bez viazanosti.
Môžem si počas trvania ponuky „SLOBODA S MOBILOM“ zmeniť svoj paušál za iný? A koľkokrát to viem urobiť?
Áno, samozrejme. Počas využívania „SLOBODY S MOBILOM“ si môžete vašu SLOBODU zmeniť na akúkoľvek, ktorá vám bude vyhovovať. Zmenu uskutočníme vždy na konci vášho fakturačného obdobia. O zmenu požiadajte priamo na predajnom mieste, avšak maximálne 48 hodín pred ukončením vášho fakturačného obdobia. O zmene vás budeme informovať SMS.
Kde môžem svoj telefón reklamovať, ak sa mi pokazil?
Samozrejme. Telefón môžete reklamovať tam, kde ste si telefón zakúpili a my pošleme vašu reklamáciu na naše servisné strediská. O riešení reklamácie vás budeme informovať.
Aká je poskytovaná záruka k mobilným telefón, ktoré si môžem kúpiť?
Štandardne poskytujeme 24-mesačnú záruku - nezávisle od toho, na koľko mesačných platieb si telefón zakúpite. V prípade, ak si kúpite telefón s vyšším počtom mesačných platieb, napr. 30 mesiacov, treba počítať s tým, že váš telefón je mimo záruky.
Ak sa mi mobilný telefón až tak nepáčil, môžem tovar/mobilný telefón z ponuky „SLOBODA S MOBILOM“ vrátiť? Ako a do kedy to môžem urobiť?
Áno, ak ste „SLOBODA S MOBILOM“ kúpili online, t.j. cez náš 4ka eshop, nepoškodený telefón/zariadenie môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od prevzatia vašej objednávky. Formulár na odstúpenie nájdete aj na našom webe: www.4ka.sk/cenniky-a-dokumenty
Ak ste telefón/zariadenie nakupovali v predajni, vrátenie alebo výmena nie je možná.
Sú telefóny, ktoré si u vás kúpim, blokované?
Nie, mobilné telefóny, ktoré si u nás zakúpite, nie sú blokované. Je kedykoľvek možné do nich vložiť SIM kartu od akéhokoľvek operátora. Ak na telefonóne meníte SIM karty, odporúčame vám nastaviť telefón na využívanie služieb operátora. Naše nastavenia k jednotlivým telefónom nájdete na: www.4ka.sk/nastavenia-zariadeni
Kde si nastavím zakúpený telefón tak, aby mi fungoval dobre s ponukou „SLOBODA S MOBILOM“ ?
S nastavením vášho zakúpeného telefónu vám pomôžeme priamo na predajnom mieste (Smartshop, Mobilonline, GSM1, SWAN CENTRUM Košice) alebo priamo na našej webovej stránke: www.4ka.sk/nastavenia-zariadeni
Predná strana faktúry
Text
Zadná strana faktúry
Text
Ako si môžem zvýhodnenú ponuku NEKONEČNO+ ZA DVACKU aktivovať?
Zvýhodnená ponuka: „NEKONEČNO+ ZA DVACKU“ platí pre:
- nového zákazníka
- nová aktivácia, kúpa novej SIM karty aj nového paušálu
- existujúceho zákazníka
- na už existujúcu SIM kartu si deaktivujete nový paušál
Zvýhodnená ponuka platí nasledovne:
- pre každého nového zákazníka, ktorý si od 17.10.2020 až do odvolania
- na ktoromkoľvek predajnom mieste 4ky, eshope 4ky, cez SMS alebo Moju zónu, apku Moja 4ka kúpi:
- SLOBODA NEKONEČNO+ (kombináciu nového paušálu SLOBODA+ balík DÁTA NAVYŠE)
- tak získava SLOBODU NEKONEČNO+ za 20€ / na prvých 30 dní
- na ktoromkoľvek predajnom mieste 4ky, eshope 4ky, cez SMS alebo Moju zónu, apku Moja 4ka kúpi:
- pre každého existujúceho zákazníka, ktorý od 17.10.2020 až do odvolania
- má aktívny/u (už pred spustením zvýhodnenej ponuky bol zakúpený) na ktoromkoľvek predajnom mieste, eshope 4ky, cez SMS alebo Moju zónu, apku Moja 4ka
- SLOBODA NEKONEČNO+ (kombináciu nového paušálu SLOBODA+ balík DÁTA NAVYŠE)
- tak získava SLOBODU NEKONEČNO+ za 20€ / na prvých 30 dní
- má aktívny/u (už pred spustením zvýhodnenej ponuky bol zakúpený) na ktoromkoľvek predajnom mieste, eshope 4ky, cez SMS alebo Moju zónu, apku Moja 4ka
- pre každého zákazníka, ktorý si od 17.10.2020 až do odvolania
- po prvých 30 dňoch nastaví (už má nastavenú) obnovu nového paušálu SLOBODA NEKONEČNO+ priamo cez automatickú úhradu z platobnej karty a úhrada/obnova nového paušálu je z karty aj zrealizovaná
V skratke: PRVÁ SLOBODA NEKONEČNO+ je pre všetkých za 20€ / 30 dní, DRUHÁ bude za 20€ / 30 dní za podmienky, že si zákazník nastaví automatickú úhradu/obnovu z platobnej karty a platba sa zrealizuje.
Čo je potrebné urobiť, aby som zvýhodnenú ponuku NEKONEČNO+ ZA DVACKU mal čo najdlhšie?
- Mať aktívnku 4ka SIM kartu.
- Aktivovať si SLOBODA NEKONEČNO+ cez Moju zónu alebo apku Moja 4ka.
- Nastaviť si úhradu služieb z platobnej karty cez Moju zónu alebo apku Moja 4ka. Návod tu
- A v poslednom bode: hlavne mať na bankovom účte dostatok finančných peňazí.
Do kedy môžem zvýhodnenú ponuku NEKONEČNO+ ZA DVACKU využívať?
Zvýhodnenú ponuku „ NEKONEČNO+ ZA DVACKU“ môžete využívať až do odvolania:
- ak si zakúpite/obnovíte SLOBODA NEKONEČNO+ od 17.10.2020 až do odvolania na ktoromkoľvek predajnom mieste 4ky, eshope 4ky, cez SMS alebo Moju zónu a a pku Moja 4ka
- tak prvá SLOBODA NEKONEČNO+ na prvých 30 dní bude za 20€ a
- nasledujúca bude rovnako za 20€ / 30 dní, ak si nastavíte úhradu/obnovu SLOBODA NEKOKNEČNO+ priamo z platobnej karty v Mojej zóne alebo apke Moja 4ka
Aktivoval som si zvýhodnenenú ponuku NEKONEČNO+ ZA DVACKU a nejdú mi dáta, čo mám urobiť?
Ak dostanete spätnú SMS o úspešnej aktivácii a aj napriek tomu vám nekonečné dáta, resp. SLOBODA NEKONEČNO+ nefungujú, navrhujeme, skontrolovať si nastavenia dát v zariadení. Preto pre správne využívanie našej zvýhodnenej ponuky odporúčame:
- overiť si, či mobilný telefón podporuje 4G LTE sieť
- skontrolovať, či máte v nastaveniach mobilnej siete povolenú 4G LTE sieť
- nastaviť si v telefóne prístupový bod APN na "internet"
Viac informácií na:
Je obmedzený počet aktivácií na získanie zvýhodnenej ponuky NEKONEČNO+ ZA DVACKU?
Nie, získanie zvýhodnenej ponuky „NEKONEČNO+ ZA DVACKU“ nie je obmedzený počet na jej získanie.
Podmienkou je kúpiť si/mať aktívnu SLOBODA NEKONEČNO+ a aby ste mali výhodu, čo najdlhšie, tak si nastaviť v Mojej zóne alebo apke Moja 4ka automatickú obnovu/platbu platobnou kartou.
Ako funguje eSIM?
eSIM plne nahrádza klasickú plastovú SIM. Rovnako umožňuje telefonovanie, dátovanie aj posielanie SMS. Nie je ju však potrebné do telefónu fyzicky vkladať, zariadenia s podporu eSIM obsahuje hardvérový čip, do ktorého sa nahráva eSIM profil. Aby ste mohli eSIM používať, potrebujete zariadenie s podporou eSIM, napríklad telefón, tablet alebo hodinky a tiež QR kód, ktorý je súčasťou eSIM.
Výhody eSIM
- Do zariadenia nemusíte nič vkladať, stačí jednoducho naskenovať QR kód a zariadenie je možné okamžite používať
- eSIM vám pošleme e-mailom, umožňuje tak okamžité použitie
- Na jedno eSIM zariadenie viete nahrať viaceré eSIM profily, ktoré môžete jednoducho prepínať medzi sebou
- Z niektorých eSIM telefónov, si vďaka eSIM ľahko urobíte viac SIMkové zariadenie
Ako získam eSIM?
eSIM vám pošleme e-mailom. Na stránke www.4ka.sk/moja-zona/esim je potrebné zadať:
- E-mailovú adresu, na ktorú vám eSIM s QR kódom pošleme
- Existujúce telefónne číslo 4ky
- SMS kód, ktorý vám na zadané telefónne číslo pošleme PUK kód
Ak ešte nemáte SIM od 4ky, získať ju môžete na www.4ka.sk, alebo na ktorejkoľvek pobočke Slovenskej pošty, prípadne v partnerských predajniach 4ky, ich zoznam nájdete tu.
Čo obsahuje e-mail s eSIM?
E-mail s eSIM obsahuje:
- QR kód, ktorý je potrebný na aktiváciu eSIM.
- PIN kód
- PUK kód
E-mail s eSIM vouchrom vám preto odporúčame uložiť, prípadne vytlačiť a uschovať.
Ako sa eSIM aktivuje?
Je to celkom jednoduché, potrebujete k tomu zariadenie s eSIM podporou, ktoré je pripojené do internetu (napríklad cez WIFI) a QR kód, ktorý ste od 4ky dostali e-mailom. Pokiaľ sa jedná o zariadenie, ktoré nie je možné do internetu pripojiť priamo, napr. eSIM hodinky, je potrebné použiť iné zariadenie (ako smartfón alebo tablet), ktoré je pripojené do internetu a s hodinkami sa spojí cez Bluetooth.
Postup:
- Uistite sa, že je vaše eSIM zariadenie pripojené do internetu, inak aktivácia eSIM nebude možná.
- V MENU telefónu nájdite voľbu PRIDANIE eSIM a pomocou fotoaparátu naskenujte QR kód.
- Postupujte ďalej podľa inštrukcií zariadenia.
Pozor, každý QR kód je použiteľný len jeden krát!
Pre opätovnú aktiváciu eSIM napr. z dôvodu výmeny, straty, krádeže alebo náhodného vymazania eSIM profilu zo zariadenia je potrebné zakúpenie novej eSIM s pôvodným telefónnym číslom.
Detailný postup aktivácie pre nami odporúčané a otestované zariadenia nájdete tu.
Ako postupovať, ak sa mi nepodarilo stiahnuť eSIM profil?
- Overte si, či je zariadenie pripojené do internetu
- Reštartujte zariadenie
- Pokiaľ máte zariadenia zo zahraničia, overte si, či nebolo blokované pre konkrétneho operátora
Pokiaľ nič nepomohlo, kontaktujte zákaznícku linku na čísle 950 pri volaní zo siete 4ka, resp. 0950 950 950 pri volaniach z iných sietí
Ktoré zariadenia podporujú eSIM?
Zoznam odporúčaných a otestovaných zariadení nájdete tu. Ak sa vaše zariadenie v zozname nenachádza, pravdepodobne vám eSIM od 4ky bude fungovať, 100% funkčnosť vám však zaručiť nevieme.
Ako funguje stiahnutie eSIM profilu do zariadenia?
Do jedného zariadenia je možné nahrať viacero eSIM profilov, použiteľný v danom čase je však vždy iba jeden z nich.
Konkrétny eSIM profil od 4ky je možné použiť iba jedenkrát. Pri výmene zariadenia, jeho strate alebo krádeži je potrebné zakúpenie novej eSIM.
Je možný prechod z klasickej SIM na eSIM?
Prechod z plastovej SIM od 4ky na eSIM je celkom jednoduchý. Na stránke www.4ka.sk/moja-zona/esim zadajte potrebné údaje a eSIM vám pošleme e-mailom. Viac v časti Ako získam eSIM?
Je možný prechod z eSIM na klasickú SIM?
Áno, zmenu zrealizujete na ktorejkoľvek pobočke Slovenskej pošty alebo v partnerských predajniach 4ky, kde vám vydáme plastovú SIM s existujúcim telefónnym číslom za poplatok podľa aktuálneho Cenníka.
Ako postupovať pri reklamácii eSIM zariadenia?
Pred odovzdaním telefónu na reklamáciu, na ktorom bol stiahnutý váš eSIM profil, je potrebné vymazanie eSIM profilu. V MENU telefónu nájdite voľbu VYMAZANIE, prípadne RESET eSIM. Počas tejto aktivity musí byť zariadenie pripojené do internetu. Pokiaľ zariadenie nie je možné do internetu pripojiť, k vymazaniu bude potrebné ďalšie zariadenie, pripojené do internetu, ktoré sa s eSIM zariadením prepojí cez Bluetooth.
Pokiaľ budete počas trvania reklamácie využívať náhradné eSIM zariadenie, budete potrebovať novú eSIM. Viac v časti Ako získam eSIM?
Pokiaľ budete počas trvania reklamácie využívať náhradné zariadenie s plastovou SIM, budete potrebovať novú plastovú SIM, ktorú získate na ktorejkoľvek pobočke Slovenskej pošty alebo v partnerských predajniach 4ky, kde vám vydáme plastovú SIM s existujúcim telefónnym číslom.
Ako postupovať pri predaji/darovaní eSIM zariadenia?
Pred odovzdaním eSIM zariadenia, na ktorom bol stiahnutý váš eSIM profil, je potrebné v nastaveniach zariadenia vymazať eSIM profil. Počas tejto aktivity musí byť zariadenie pripojené do internetu.
Pokiaľ zariadenie nie je možné do internetu pripojiť, k vymazaniu bude potrebné ďalšie zariadenie, pripojené do internetu, ktoré sa s eSIM zariadením prepojí cez Bluetooth. Do nového zariadenia je potrebné zakúpenie novej eSIM s existujúcim telefónnym číslom. Viac v časti Ako získam eSIM?
Ako postupovať pri krádeži/strate eSIM zariadenia?
Bezodkladne nás kontaktujte na Zákazníckej linke 950 pre zablokovanie vašej eSIM, aby nedošlo k jej neoprávnenému zneužitiu. Následne budete potrebovať zakúpiť novú eSIM resp. plastovú SIM, podľa typu vášho zariadenia.
Ako postupovať v prípade neúmyselného vymazania eSIM profilu v telefóne?
V tomto prípade je potrebné zakúpenie novej eSIM s existujúcim telefónnym číslom a jej následná aktivácia. Viac v časti Ako získam eSIM?
Ak postupovať v prípade výmeny eSIM zariadenia za nové?
V tomto prípade je potrebné zakúpenie novej eSIM s existujúcim telefónnym číslom a jej následnú aktiváciu. Viac v časti Ako získam eSIM?
Môžem používať na telefóne a na hodinkách rovnaké telefónne číslo?
Aktuálne nie je možné využívať viacero zariadení s rovnakým telefónnym číslom.
Čo je to eSIM profil?
eSIM profil je súbor bezpečnostných dát, ktoré boli predtým nahraté v plastovej SIM karte a pomocou ktorých sa dané mobilné zariadenie prihlási do siete mobilného operátora. V prípade eSIM sa príslušný súbor bezpečnostných dát nahrá cez vysoko zabezpečené a viacnásobne šifrované spojenie do eSIM zariadenia.
Ako si overiť, či plnohodne využívam služby 4ky s novou eSIM?
Skontrolujte si nastavenie APN vo vašom telefóne, zapnite si mobilné dáta a povoľte dátový roaming. Viac informácií nájdete na www.4ka.sk/vitajte/navody-a-nastavenia